dimarts, 11 d’octubre de 2011

Personatges

Què fas? Estàs escrivint? Et molesto?, em va preguntar. Li vaig respondre que no estava escrivint, que estava llegint un bloc interessant i que si continuava preguntant amb tanta insistència al final sí que em molestaria i tornaria a posar-lo dins la història.
Dins què?, va dir ben sorprès.
Llavors li vaig recordar que era un personatge inventat per mi, que havia sortit de la meva imaginació i que si no es comportava el tornaria al text.
Ho dius seriosament?
El vaig mirar fixament uns segons, es va callar i va tornar al lavabo. No era la primera vegada que sortia el tema, però semblava que no ho recordava. La propera vegada hauré d'insistir més en la descripció dels records dels personatges.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...