dijous, 1 de març de 2012

El tigre

Estic d'excursió a l'aire lliure i fa molt bon temps. De sobte ens alerten: un tigre s'ha escapat fa poc i hem de marxar d'allà per seguretat. Mentre em queixo de la mala sort que hem tingut en triar aquest dia per passejar i visitar aquell lloc, apareix el tigre. Em quedo quieta intentant que no es fixi en mi i dic als altres que facin el mateix. Però la meva olor atreu el tigre, que se m'apropa lentament, sense soroll. M'espero el pitjor, segur que m'he posat blanca, però ell, preocupat, em demana què pot fer per escapar i que no l'atrapin. Li contesto que corri, que corri sense parar i sense mirar enrere i que sobretot no ataqui a ningú o quan l'enxampin el mataran. Em dóna les gràcies i marxa de pressa seguint les meves indicacions. Jo em quedo uns segons més allà dreta tot pensant en la veu dolça del tigre.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...