dilluns, 4 de juny de 2012

Uniponi

-No el recuperaràs -m'ha dit. Durant uns dies tindràs aquesta petita marca al front, després, desapareixerà. Així que has d'anar acostumant-te a la idea que ja no ets un unicorn, això s'ha acabat. Però no estiguis trist, ara ets un poni molt bonic, fixa't en el color de les teves potes i en la brillantor que ha adquirit la teva crinera. Ha de ser així, són les normes. Ara vés a casa i descansa, demà et sentiràs millor. 
"Demà et sentiràs millor", bah, no ho crec, no podré sentir-me millor, com podré si m'han arrencat la banya ... Estúpides lleis noves, estúpids metges ... Odio profundament els homes de bata blanca, et fan sentir realment inútil. I sobretot odio la nova llei; per què hauran prohibit somiar? Per culpa d'això hem perdut les nostres banyes ja que els últims estudis indicaven que nosaltres, és a dir, les nostres banyes, eren les que provocaven els somnis en les persones, també en els animals. Quin pal... Ara ja gairebé no en queda cap d'autèntic, sense mutilar; hem d'operar-nos o ens desterren. És així. Em sento ridícul. Millor si agafo un taxi i me'n vaig cap a casa, així arribaré abans i podré anar familiaritzant-me amb el meu nou aspecte. També hauré de renovar tot el vestuari i avisar els amics. Serà molt estrany explicar que ja no sóc un unicorn, que ara sóc un poni, un poni bellíssim.



*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...