divendres, 26 d’abril de 2013

Mètode

Poc abans de retirar-se, H finalment va voler revelar el seu mètode personal d'interpretació. I va triar el periodista de moda per fer-ho. 
L'entrevista només tenia una pregunta, quin era el sistema que havia aconseguit convertir-lo en uns dels millors actors i més premiat. La resposta no va ser gaire llarga, però sí curiosa: Per fi confessaré allò que tantes vegades m'heu preguntat i que mai he volgut explicar per egoisme. Primer memoritzo perfectament el text, després l'interioritzo i quan em toca actuar, utilitzo un truc fantàstic. Mentre dic la meva frase no penso en ella sinó que ho faig de manera mecànica mentre estic pensant en la següent que diré. I faig el mateix amb les expressions, penso en la cara que posaré després, en el moviment que he de fer, els passos fins a la porta, l'atussament darrer de cabells... Així és com aconsegueixo l'autenticitat de la interpretació. Ja veus com en realitat és tot fals en la meva expressió doncs el meu cap està pensant i concentrat en el que vindrà després.





*

1 comentari:

  1. .ufff te polvo ser actor ..les teves frases les de l 'altre + els moviments i detallls pijades del director,,,heyyy rak!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...