dijous, 17 de gener del 2013

Sorteig!

Com després de més d'any i mig encara no he fet cap sorteig, he pensat fer-ne un de cuqui. Per què?
1- Perquè estic vivint temporalment entre caixes i revisant trastos pensant en la propera mudança... sorpresa!, he trobat 3 còpies d'un dels meus llibres que pensava que ja havia regalat.
2- Perquè em fa il·lusió regalar els meus llibres.
3- Perquè aviat estrenaré un nou disseny del bloc.
4- Perquè falta poc per al meu aniversari.
5- Perquè m'encanta Jip & Janneke, els simpàtics personatges de l'holandesa Fiep Westendorp.

Per tot això, regalaré un exemplar de Les randes del paradís (Ed. Moll)  el segon poemari que vaig escriure, dedicat al guanyador/a o per a qui el/la guanyador/a desitgi, i un preciós bolígraf de Jip & Janneke, que he portat directament des de Nederland:




* Per a participar només cal que deixeu un comentari en aquesta entrada, el que vulgueu, com ara hola, o el vostre nom, o mail, o m'encanta aquest sorteig...

** El termini per participar comença avui. Properament anunciaré fins quan es podrà participar.

*** Una mà innocent triarà l'afortunat/da (la del petit Sander).

**** Em posaré en contacte amb el/la guanyador/a i li enviaré per correu el regalet.


Gràcies per participar i molta sort!!


31 comentaris:

  1. Hola, sóc l'Alfons,
    si em toca el llibre, podria estar signat?
    moltes gràcies!!
    espere amb ganes la nova llengua de gat!
    i a veure quan podem recomençar la teua participació a mar de muses...
    alfons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alfons! I tant q anirà dignat i dedicat :)
      A veure quan el petit em deixa una mica d temps lliure!!

      Elimina
  2. UUeee hola Raquel!!
    A mi també m'agradaria argumentar-te la meva participació al sorteig:
    1- Tinc una obsessió malaltissa amb els sortejos
    2- Sóc molt fan dels teus blogs
    3- Trobo molt a faltar les teves classes "d'oraciones compuestas"
    4- Em feia ilu ^^

    Espero que tot et vagi molt bé i a veure si ens veiem algun dia! :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Clàudia!!
      Gràcies x seguir-me pels blocs! A veure si tens sort!
      Segur q et va molt b tot! Un petonet i ens veiem aviat segur!

      Elimina
  3. Encara que siguis de plàaaaaastiiiic, si no ets envàs al groc no hi aniràaaaas. Encara que siguis metàaaaalic, si no ets envàs al groc no hi aniràaaaaas.

    Si no ets un envàaaaaaas, pregunta on vaaaaaaaaas! Envasonvas.cat!

    Separar bé, la nostra responsabilitat. Generalitat de Catalunya.


    Amb amor, Lærke. <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jaaaaaaaajajaja!!
      Un comentari moooolt original! Ara em passaré la tarda cantant ;)

      Elimina
  4. Participant en un sorteig no s'hi perd res, oi?, més aviat sembla una porta per guanyar alguna cosa bonica, estimable, un llibre de poemes i un bolígraf, per exemple...

    ResponElimina
  5. Gràcies Teresa per les teves paraules i per participar :)

    ResponElimina
  6. Gústame esta lingua de micho, morna e áspera. Tamén os libros, e os bolígrafos :)

    ResponElimina
  7. (pero si yo dejé antes un comentario!)

    repito:
    espero que el bolígrafo sea bilingüe

    besos/petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es verdad Isabel, lo había visto antes... Ay, los misterios misteriosos d la red...
      Ah, el boli por lo menos es trilingüe ;)

      Elimina
    2. Ei, acabo d ver tu comentario en la entrada anterior! Apareció!
      Besos!

      Elimina
  8. A veure si tinc sort i en toca aquest fantastic regal.

    ResponElimina
  9. y yo como Isabel espero que el boli me enseñe catalán :-)
    moltes gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaaaaja!! O tal vez holandés ya q lo compré allí ;)
      Suerte!

      Elimina
  10. Ui! un sorteig! m'hi apunto!. A mi, si em toca, també m'agradaria dedicat.
    Abraçades!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant q anirà dedicat :)
      Molta sort i gràcies per participar!

      Elimina
  11. Òndia, Raquel,
    Em passa que he escrit un comentari però em sembla que no ha passat. Si ha passat i el vols esborrar (aquell o aquest, endavant) ..

    Deia que et felicitava per aquests la teva iniciativa tan creativa i generosa.

    I tant de bo que em toqui a mi !!!

    I afegia que a més em dones la idea (espero que també a d'altres amics /amigues teus) de fer una cosa semblant ... No tots tenim llibres publicats, per`po en tenim de comprats a casa ocupnat lloc i dels quals en en podríem desprendre sens eque suposi un trauma...

    Bé, ja diràs... m'alegra enviar confrimació de participacio en el sorteig.

    Un petonàs i una abraçada

    Sani
    ________

    Ps. Com que vei a la Susana ... records per a ella i el seu Enrique

    ResponElimina
  12. Hi trono per aprofitar que tanta gent ho llegirà, potser ...
    per fer propaganda de les meves escriptures ... en sengles blogs...

    1. Es pot canvia rde passió?
    http://sgironaroig.wordpress.com/2013/01/17/es-pot-canviar-de-passio/

    2. Relatos (en castellà)

    Blog Diflex
    http://dipofilopersiflex1.wordpress.com/

    Ah! Hi podeu deixar algun comentari, si voleu ... és clar!

    Ja direu

    Sani
    __________




    ResponElimina
  13. Darrera coseta, Raquel,

    Jo em vaig passar a Wordpress, perquè almenys en la meva plantilla, puc editar els comentaris...
    Tinc el defecte malaltís de penjar els meus escrits pots o comentaris sense rellegir amban d'enviar i després he d'anar corrent a modificar-ho...
    Als blogs de Wordpress ho puc corregir. en els de Google/ Blogger .. no! Clar que no tothom té els mateix greus defectes ;-9
    Però t'ho dic perquè ho sàpigues...
    Muac i bona nit o bon dia

    Sani
    _________

    ResponElimina
  14. Hola Sani! Gràcies pels teus comentaris, prenc nota de tot el q em dius :)
    M'alegro q la meva idea et serveixi per a fer quelcom similar, ja m'avisaràs si fas algun sorteig q jo m'apunto!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  15. Hola a tothom i en especial a tu Raquel!
    Primer de tot trobo que la idea del sorteig és fantàstica.
    Veure els comentaris de companys i companyes de professió així com d'antics alumnes m'han fet reviure molts bonics records que vàrem conviure en els mòduls del Montgròs.
    Què més!, bé dir-te que per si aquelles coses, l'atzar em premiés amb un dels regalets. El que faria si fos el llibre seria primer de tot és llegir-me'l i després el guardaria com un tresor per l'Artur, i si fora el bolígraf escriuria alguna composició musical.

    Bé, tan sols vull aprofitar l'ocasió per enviar-te i enviar-vos molts petons i una forta abraçada.

    ResponElimina
  16. Hola Marià!! Quant de temps!! Merci pel reu comentari, espero q estigueu rebé!! I a veure si hi ha sort, el llibre i el boli van juntets en el sorteig ;)
    Una abraçada!!

    ResponElimina
  17. ui! que si em toca a mi encara me'l podràs donar en persona! :)

    ResponElimina
  18. Jo tambè hi vull participar. I si em toca, també el vull dedicat. Hi poso tota l'il·lusió del món. Gràcies!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  19. vull participar també!
    havia oblidat que la poesia era "útil", el sentit, la forme del text obren la via cap una comprensió major de l'altre i d'u mateix.
    Gracies Raquel per tornar-nos a ensenyar el que és la poesia.
    petons i altres petons a la má de Sander =D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pel teu comentari Melinda! Molta sort per demà!! Petons família!!

      Elimina