dilluns, 3 de juliol del 2017

SORTEIG: Agenda Charuca





Ha començat juliol, la setmana i les vacances, així que avui és un dilluns fantàstic! Per celebrar-ho porto un sorteig nou perquè feia anys que no en feia, no pot ser!

Què sortejaré? Doncs la millor i més preciosa agenda del món sencer, la meva preferida: una agenda Charuca impressionant en versió acadèmica, és a dir, de setembre de 2017 a setembre de 2018.

Com me n'he comprat una vaig pensar en demanar-ne una altra i sortejar-la per aquí. L'any passat en tenia una de la mateixa creadora qui per fi es va decidir a treure aquestes preciositats. Fins llavors es dedicava a la papereria en general (confesso que també tinc llibretes i bolígrafs i no puc estar més enamorada dels seus productes). Com m'ha agradat tant no podia no compartir-la.

Quina agenda he triat per a mi i quina per a sortejar?
Com sóc una viciada de les agendes i de la papereria en general, aquest any m'he comprat la mida gran (abans tenia la mitjana), no tinc remei... 
Aquí la comparativa de mides, perquè de pes no cal, pesa més, bastant més... I una imatge de com és per dins:




Per fora, he triat el disseny de punts negres, tot i que vaig dubtar molt entre les diferents opcions perquè totes m'agradaven, quin dilema... 
A més de l'agenda, hi ha la bossa de roba per protegir-la, separador, enganxines motivadores i post-its exclusius: 





La mateixa, però mitjana (per si no esteu tan enganxats al paper com jo) i amb tots els complements, és per a algú de vosaltres:







Per saber-ne més i veure-la millor i inevitablement enamorar-vos molt, podeu xafardejar aquest vídeo que és una explicació detallada de l'agenda:






--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


*I ara, què heu de fer per participar:
Deixar un comentari aquí o a qualsevol de les xarxes socials on he deixat la convocatòria. Qualsevol comentari, com ara quina agenda més cuqui per favor, quin bon gust tens, la necessito ja, em tocarà a mi ... Si a més ho compartiu, tindreu una altra participació.

*Quan faré el sorteig?
A final de mes perquè així tingueu l'agenda a l'agost i l'aneu preparant per al setembre.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------




*

34 comentaris:

  1. M'encanta!!! Jo també sóc una adiccta a la papereria en general i aquesta agenda mola molt, tens un gust exquisit ;-)

    ResponElimina
  2. A mi también m'agrada molt! 🙋😊 I segur que la necessitaré el curs que ve 😜

    ResponElimina
    Respostes
    1. Són totes precioses de veritat, ben fetes i de qualitat. Sort! 🍀

      Elimina
  3. quina agenda més cuqui per favor!!

    ResponElimina
  4. NECESSITO PARTICIPAR JEJEJEJEEJEJ

    I EN FARÉ DIFUSIÓ COM A BONA PERIODISTA QUE SÓC

    ResponElimina
  5. És preciosa aquesta agenda!!! No sé quin dels quatre models m'agraden més, però em quedo amb aquest i el negre de puntets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Totes són meravelloses i sí, és molt difícil triar-ne només una ;)

      Elimina
  6. Me encanta, creo que es una agenda hecha a medida para mí. Ojalá me toque :)

    ResponElimina
  7. M'encanta aquesta agenda, i a la meva xicota mes

    ResponElimina
  8. El regal perfecte per a la meva filla :D

    ResponElimina
  9. Es la agenda más super cuqui del mundo!! Me encanta! Ojalá me toque! <3<3

    ResponElimina
  10. Si em toca l ompliré de paraules inquietants i boniques !!!

    ResponElimina
  11. Una motivación extra para empezar septiembre estudiando y preparando a fondo las oposiciones. Me encantaría tenerla y empezarar a conseguir juntas un nuevo objetivo.

    ResponElimina
  12. Es una agenda perfectísima! Ojalá me toque para hacer el año más redondo todavía y planificarme mejor! :)

    ResponElimina
  13. M'encanta la agenda charuca i tot el que fa aquesta dona!!

    ResponElimina
  14. Me vendría genial para planificar los posts de mi nuevo blog. Que además te invito a que lo visites tortillasincebolla.wordpress.com :D

    ResponElimina