diumenge, 6 d’octubre del 2013

Paula Bonet il·lustradora

Vaig trobar el treball de la Paula Bonet per internet per casualitat i em vaig enamorar.
La Paula és de Vila-real i fa uns dibuixos exquisits. Ha viatjat per mig món i ha fet exposicions diverses des de 2001 fins a l'actualitat, sobretot a València.
La segueixo per les xarxes socials i veig com va prenent forma el seu treball; també com cada viatge que fa es torna inspirador i li provoca nous treballs.

Alguns dels dibuixos que més m'han captivat són aquests:











La Paula no fa més que confirmar l'enorme talent dels nostres artistes.


A través del seu web m'he comprat una carcassa preciosa per al mòbil. De tant en tant la remiro per recordar que el llop m'està seguint.


M'encanta




*

4 comentaris:

  1. Aiiiii és molt guai! Les il·lustracions s'assemblen molt a les d'en Conrad Roset, un estil que a mi m'agrada molt! :)

    ResponElimina
  2. Un treball creatiu original i remarcable. Caldrà seguir els seus passos...

    ResponElimina