dilluns, 2 de febrer del 2015

Un nou sorteig!






Comença FEBRER i demà és el meu aniversari, així que he decidit fer un nou CONCURS! Sí, sí, visca els concursos cuquis!

                                                       ------Gifs Animados - Imagenes Animadas-----


Aquesta vegada sortejaré 3 preciositats: 2 llibretes amb frases d'artistes, escriptors i filòsofs, i un llapis molongo. N'hi havia d'altres amb colors i frases, però vaig triar les que més em van agradar:


                                



Per què els he triat? Perquè sempre que passo per davant la llibreria Hugendubel -d'aquí Ingolstadt- he d'entrar a xafardejar; un dia vaig veure aquestes llibretes (m'encanten les llibretes!) i llapis de colors amb missatges i em vaig enamorar. Com són una mica carets, em vaig esperar..., un dia?, i me'n vaig comprar. Llavors vaig decidir compartir aquestes boniqueses amb els seguidors del blog. I en vaig comprar més. N'hi ha de diferents mides, però he triat la que més m'agrada: 14,5 x 10,5 cm.
Són ideals per escriure idees, inspiracions, la llista de la compra, fer dibuixets, per anotar allò que no volem que se'ns oblidi, o fins i tot les hi podem regalar a algú.
I ara inspeccionem un per un els 3 objectes:

1) Llibreta blava, gruixuda (deu tenir 80-100 fulls) amb pàgines blanques, amb missatge de Schopenhauer. Tradueixo: "Els primers cinquanta anys d'una vida són text, la resta és comentari". 



  



Amb anelles i fulls blancs de molt bona qualitat.


2) Llibreta fúcsia, primeta (unes 30-40 pàgines), sense anelles, ideal per portar a la bossa. Diu Albert Einstein: "La imaginació és més important que el coneixement, perquè el coneixement és limitat".


                                  


Aquesta té fulls de quadrets també de bona qualitat.


3) Llapis preciós amb caputxa, que és una goma, perfecte per no perdre el cap buscant en algun forat una goma per esborrar. El text de Lord Byron diu: "Un ase ni a París es torna un cavall".






Jo em vaig quedar aquest conjuntet: 






La llibreta té una cita d'Oscar Wilde que diu: "Al final tot sortirà bé, si encara no ha sortit bé és que no és el final". I el llapis una de Paul Gauguin: "Qui vol veure ha de tancar els ulls".

*I ara, el que interessa: Com participar?

Només cal deixar un comentari en aquesta entrada, qualsevol, per exemple Hola!, M'encanta aquest sorteig, Que cuqui!; Ets la millor; Aquest blog és la bomba; Habibi, non te tolgas de mibi; Escrius com els àngels; Necessito JA aquestes llibretes; Verde que te quiero verde; etc. Jo els respondré tots, i si no teniu compte Google (gmail), etc, i comenteu triant anònim, recordeu posar el vostre nom perquè sàpiga qui sou en cas de guanyar :)

Faré el sorteig a finals de mes (ho anunciaré abans) i em posaré en contacte amb la persona guanyadora perquè em passi per mail la seva adreça i enviar-li-ho. Fàcil, oi?


*


28 comentaris:

  1. Sóc el primer en deixar el comentari? Ara miraré a veure si puc bloquejar el teu blog per no tenir competència ;-P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha!! Sí, ets el primer, genial! Moltes gràcies per participar i molta sort!

      Una abraçada!

      Elimina
    2. ostres, què tontorron, no t'he dit que MOLTES FELICITATS!
      ps: demà segur que m'oblido...

      Elimina
    3. Moltes gràcies! Espero que demà no nevi i pugui gaudir del meu dia...!

      Elimina
  2. OLAAAA RAQUEL JO NUMES BUI PARTISIPA AL SURTEIG SI LA MA INUSEN ES EL SANDER HAHAHA IO ASKRIK MIYO CA TU PARKE FAI MEÑS FALTAS PARO SI CA ASKRIUS COM ELS ANYALS PERO TAMBE TENS UN PUN PIKANTTTT

    Espero que no et plorin els ulls tot i que estic segura de que pitjors coses has vist. Orivle.

    Besikos de tu amiga Laerke

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahahahahaaaa Laerke, em pixo, o sigui, em ploren els ulls!

      La mà innocent serà del Sander, segur!

      Petó guapi!

      Elimina
  3. Que et pixin els ulls, nou concepte.

    M'agrada.

    ResponElimina
  4. Ostres Raquel, no sabia que tenies un blog! Vinga va, jo també participo, que m'han agradat les llibretes i el llapis molongo haha.
    Espero que tot bé per Ingolstadt! Petons.

    Duna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Duna! Moltes gràcies per participar, de pas coneixes el meu blog ;)
      De fet, en tinc un altre hihi!
      Mat sort! Una abraçada!

      Elimina
  5. Hola! sóc amiga de la danesa que ha escrit abans, una tal Laerke, que com que et fa publicitat i jo també m'enamoro fàcilment de les llibretes i llapis doncs participo al concurs! A més, tens un blog molt bonic i tu també ens segueixes en el nostre intent de blog Gos Informat (BupBup para los amigos)
    Sort i salutacions des de Catalunya
    Júlia Sánchez

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Xúlia!
      Gràcies per comentar, molta sort en el sorteig i sobretot en els vostres projectes!

      Elimina
  6. Saps, Raquel? A mi també m'agraden molt les llibretes! En compro a tot arreu on vaig, amb la idea d'escriure-hi els records de viatge. En tinc unes quantes de plenes. Em van molt bé, aquests apunts, quan vull recuperar dades per a escriure un article i fins i tot un poema... Així, doncs, m'apunto a les teves llibretes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Teresa! Moltes gràcies per participar! Veig que tenim "vicis" semblants! Les llibretes són imprescindibles per a mi també, com bé comentes. Una abraçada!

      Elimina
  7. Hola Raquel,
    Em fa molta il·lusió de participar al teu concurs! I, a més, aquesta llibreta em vindrà molt bé per anotar idees per poemes... Ha estat una molt bona pensada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alfons! Gràcies per participar un cop més! L'altre sorteig et va tocar a tu, a veure aquest!
      Una abraçada!

      Elimina
  8. Raquel Raquel!! Publico avui perquè demà ja hi seré per allà a dalt i restaré congelat. Així també aprofito per dir-te... MOLTES FELICITAAATS!! No sembla que en tinguis 25... El fred t'ha deixat la pell ben tersa i suau!
    Jo també m'emporto una llibreta per escriure idees i sensacions a que em transmetin les terres del nord. Estic segur que Buchenwald em dirà moltes coses!!
    Ja et passaré el ninot de neu que faci jo i així comparem!!😜😜 Una abraçada!!

    Ignasi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ignasi! Gràcies per comentar! A veure el ninot que fas, segur que em superes hihi!
      Bon viatge, gaudeix de l'experiència i molta sort al sorteig!
      Una abraçada!

      Elimina
  9. Hola! Doncs jo també participo que les llibretes són molt boniques!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Núria i molta sort! Són molt boniques i de molt bona qualitat :)
      Una abraçada!

      Elimina
  10. Jo també vull participar en el sorteig més "molón" del món mundial i vull que em toquin, vull que em toquin ... A veure si a força de dir-ho, hi ha sort. Petonets!

    Iolanda B.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per participar Iolanda! He publicat el teu comentari! Molta sort i una abraçada molt forta!

      Elimina
  11. Com diuen els valencians "és precís" que em toqui una llibreteta molona o un boli... Així que també participo en el sorteig! Petons ayuni.

    Judit R.

    ResponElimina
  12. Hola Raquel
    Havia escrit un comentari pero no se si s'ha enviat o no... Així què, "por si las moscas" n'escric un altre.
    Jo també vull participar, sóc la Tamar.
    Petonsssssssss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Tamar!
      Doncs no apareix cap més comentari teu, però aquest ja val :)
      Molta sort guapa, besets!

      Elimina
  13. Ai redéu redéu, eixa llibreta la vull pa' mi!!!!!

    Mònica Pl. dixit

    ResponElimina