dilluns, 25 de setembre del 2017

9 minuts (XVII)






DIA 17: 25 de setembre 

Avui a classe hem fet un debat sobre el temps: definició, lleis, etc, i després hem parlat de com aquest tema ha inspirat molts creadors. 
Hem analitzat alguns aspectes de “La màquina del temps”, “Looper”, “Doce monos” i de “Regreso al Futuro”. Els he explicat que la meva pel·li preferida és “Atrapat en el temps”, l'hem comentat també entre riures (era el primer cop que reia des de feia molts dies) i hem criticat totes les errades que contenen: totes mostren paradoxes temporals. 
He acabat la classe insistint en què el temps és relatiu, pot dilatar-se i contraure’s però no pot retrocedir. 


NO   POT   RETROCEDIR.



*

2 comentaris:

  1. Cal recordar que Atrapat en el temps no es diu "El dia de la marmota" nom que li escuaria molt millor. A mi també m'agrada molt aquesta pel·lícula, no es la meva preferida en general, però si que es la meva pel·lícula romàntica preferida.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La meva preferida, pel que fa a salts temporals, és Doce monos. De les que tracten els viatges en el temps, El tiempo en sus manos.

      Elimina