dilluns, 23 de setembre del 2019

Premis literaris Ciutat de Girona





La setmana que acaba ha estat plena de sorpreses i emocions. Dimarts vaig estar a Girona al lliurament dels Premis Literaris que atorga la Fundació Prudenci Bertrana perquè vaig rebre el premi Lletra a la millor experiència didàctica pel projecte Booktrailers, del paper a la pantalla. Quina alegriaaaaaa!!!

AQUÍ podeu llegir més sobre tots els guanyadors de les diferents categories.

Volia agrair una altra vegada a l'organització, jurats, guanyadors amb qui vaig passar un dia genial; a l'Anna per acompanyar-me, pels riures, per l'amistat; als meus alumnes per seguir-me sempre; als qui m'aguanten la tabarra (família i amics) perquè mirin els treballs dels meus alumnes; als qui creuen en la meva feina i en l'escola pública catalana, GRÀCIES!!

Algunes imatges com a resum d'aquest dia tan especial:




                         





Per últim, una entrevista que em van fer a la ràdio on explico detalls del projecte: AQUÍ.



*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada