dimecres, 10 de febrer del 2016

Llibres d'adults per pintar




L'altre dia, xafardejant novetats en una llibreria, em va cridar l'atenció un llibre diferent de zombis, una mena de manual per a adults però que s'havia de pintar i també fer unes activitats. Una cosa així com un quadern d'estiu-zombi per a adults. El vaig fullejar perquè em va fer molta gràcia i després vaig buscar més sobre el tema. He descobert que hi ha una moda molt fantàstica que tracta exactament d'això: llibres per pintar per a adults.
Hi ha fins i tot un corrent, la colorteràpia, per aconseguir serenitat, inspiració o simplement per desestressar-se:





El que em va captivar és un gènere atractivíssim: llibres per a adults per pintar literaris:



I un subgènere al·lucinant: hi ha un llibre per a adults per pintar amb il·lustracions de llibres medievals. La Bodleian Library, la Biblioteca de la Universitat d'Oxford ha estat l'encarregada de crear aquesta iniciativa, aquest llibre que es pot descarregar de franc. Ho ha compartit per les xarxes socials i, esclar, s'ha convertit en viral. Per què? Potser perquè, com podeu veure, està farcit d'il·lustracions medievals tretes de llibres originals. El llibre està disponible des de la setmana passada i el podeu descarregar aquí. A més podeu pintar-lo molt cuqui i pujar els resultats a les xarxes socials, genial, oi?

Si us interessa el tema, us deixo més llibres per pintar gratis en aquest enllaç.

*

2 comentaris:

  1. A mi em van ensenyar que els llibres s'han de cuidar i no s'han de guixar

    ResponElimina