diumenge, 17 d’abril del 2016

Premis de Literatura de Viatges de Lloret: me n'emporto dos!




Els amics de Lloret de Mar divendres a la nit em van fer un regalàs. Sí, amics perquè és la tercera vegada que em premien a la Nit de la Cultura Lloretenca amb el premi de Poesia de Viatges. Aquest any hi vaig presentar un poema en 4 parts titulat "Intrús a Babel". Però els amics de Lloret em tenien reservada una altra sorpresa: em varen premiar el blog, sí, aquest blog, Llengua de gat, en la categoria de Millor blog de Literatura
Com no vaig poder anar-hi, al lliurament, quan els amics que hi eren per mi em van escriure "Són 2 premis!" amb la foto dels trofeus, vaig saltar del sofà amb un crit ofegat i una alegria immensa. Oi, oi, oi, gairebé em vaig espaterrar. 
Els amics de Lloret divendres a la nit em van fer dos regals; no puc estar més agraïda.





*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada