dimecres, 7 de febrer del 2018

Literatura infantil per països


L'altre dia vaig trobar aquest mapa d'Europa que recull els millors llibres de literatura infantil per països (i llengües). N'hi ha uns quants de clàssics coneguts per tothom i d'altres que no ho són tant.
No podia faltar el Petit Príncep en francès, Pinoccio en italià o Platero y yo en castellà.






Llavors em vaig preguntar quin seria en català el llibre triat... Vaig pensar-hi bastant i al final vaig tenir clar que el llibre infantil que devem tenir totes les famílies a casa és qualsevol versió de la llegenda de Sant Jordi; n'hi ha tantes! Segur que el mapa tindria una bella il·lustració del cavaller carregant-se el drac.
Nosaltres tenim aquest i cal recordar que com és d'aquests pop-up al pobre drac li falta part del cap i de la cua. I potser alguna cosa més en d'altres pàgines... Visca Sant Jordi!





*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada