dimecres, 3 d’abril del 2019

Tornen alguns títols mítics dels '80





Fa uns dies comentàvem amb una amiga, també profe, possibles títols atractius per posar com a lectura el curs vinent i recordàvem, amb riures i nostàlgia, aquelles lectures d'adolescència de finals dels '80 que ens encantaven: Quan un toca el dos d'Anna-Greta Winberg, Quin dia tan bèstia, La tele boja..., de la Mary Rodgers. Ai, els vuitanta! Ai, que tornen! Perquè poc després vaig veure que han recuperat alguns d'aquests llibres!! Quina casualitat i quina bona notícia! 
L'Altra Editorial obre aquesta col·lecció juvenil (de 12 a 16 anys) per celebrar el 5è aniversari.

Així que ara que s'apropa Sant Jordi la meva primera recomanació d'aquest any és comprar i/o regalar algun d'aquests títols fantàstics que acaba de reeditar L'Altra Editorial.

Què els semblaran aquestes històries als adolescents d'avui dia?







*A La Magrana també podeu trobar alguns d'aquests títols, com ara La tele boja o Quin din dia tan bèstia.



2 comentaris:

  1. No sé què pensaran els adolescents d'avui dia, però sé que en penso jo: m'encantaven aquests títols!! Eren dels meus preferits quan era jovenet, així que trobo un encert que els vulgueu fer llegir als vostres alumnes, i una fantàstica notícia que l'Altra els reediti! Si no fos que els tinc a ca la mama i els puc recuperar quan vulgui, no et dic que no me'ls comprés!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que són genials! Jo crec que me'ls tornaré a comprar i llegir :)

      Elimina