dijous, 25 d’agost del 2011

Per què "llengua de gat"?

Hola,

Potser us preguntareu per què he posat 'llengua de gat' al meu blog. He estat pensant molt de temps un nom adequat per a un bloc personal que registrarà entrades de tot tipus, però volia resaltar el tema de la llengua (o llengües) ja que és l'element bàsic d'un bloc. Vaig pensar en posar-li La dona bilingüe, però com és el títol d'uns dels llibres que he escrit, no volia repetir-lo.
Finalment m'ha agradat aquesta frase; per què?
1. Perquè la llengua dels gats és tèbia i aspra, com els meus escrits.
2. Perquè el nom fa referència a unes pastes delicioses:


3. Perquè he descobert que en japonès és una expressió ("neko zita") que s'utilitza per aquelles persones que no poden prendre o menjar coses massa calentes. Curiós. I més curiosa és la imatge que vaig trobar d'un aparell que permet alleujar aquest petit problema. Divertidíssim, ja sabeu com són els japonesos:


4. Per últim, he sabut que és el nom d'una planta i també un tipus de pinzell. Vaja, un munt de significats.

Si en sabeu algun més, us agrairia la informació.

*

6 comentaris:

  1. L'ENHORABONA, Raquel! M'alegro que t'hagis de decidit a fer el bloc. De ben segur disfrutaré amb els artícles.
    Una frase que conec d'Edgar Alan Poe diu "I wish I could write as mysterious as a cat".... que els teus escrits doncs ens enfonsin en el misteri del món i dels seus habitants.
    Una abraçada molt forta!

    ResponElimina
  2. Gràcies Susanna!! M'apunto la frase, m'encanta!!
    Espero que us agradin els textos.
    Fins la setmana que ve!

    ResponElimina
  3. Guapibi!,

    Me'n alegro que hagis decidit fer el bloc, et seguiré, així seguiré sabent de tu ara que no et veuré!!

    Un miau per a seguir endavant amb això!!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies guapibi!!
    Ei, sí ens veurem però ja no a classe eh?!
    Petó!!

    ResponElimina
  5. A tu els gats t agradaven recordo la bichito quan tu la cridaves posaves entonacio de ninfa del bosc i em feies riure molt jeeejee

    ResponElimina